top of page

Post

Maak je enkels los

Deze week gaan we eens lekker de enkels losmaken!

Ga rechtop vooraan op je stoel zitten. Til je rechterbeen een beetje op en schud je onderbeen los, schud je voet en je enkel los. Zet je rechterbeen weer terug, til je linkerbeen een beetje op en schud je linker onderbeen los. Zet deze weer terug. Strek je rechterbeen naar voren en zet je hak op de grond. Trek je tenen naar je toe en voel de strekking in de achterkant van je rechterbeen. Laat dit weer los en herhaal dit met je linkerbeen. Til  je rechterbeen een klein beetje op en strek je onderbeen een beetje van je vandaan. Ga rondjes draaien met de rechtervoet, linksom en rechtsom, tenen van je vandaan, tenen naar je toe. Herhaal dit met links. Breng al je aandacht naar je rechterbeen, strek je rechterbeen weg, duw je hak van je vandaan, trek je tenen naar je toe. En laat weer los. Herhaal dit met links. Geniet nog even na. 


Probeer het eens samen met Jacqueline, zij laat je zien hoe je de oefening precies doet en vertelt je waar je op moet letten.  (gratis, ook als je geen lid bent)


We zien alleen de twee paar voeten van onderen van twee mensen die hun benen hoog op een tafel hebben gelegd. En een uitsnede van een pose van Yoffga's oefening Maak je enkels los.

Comments


bottom of page